Workliving
Livraison gratuite à partir de 30 € Payer à l'avance ou après Pas satisfait, de l'argent

Veelgestelde vragen

Ben je op zoek naar een antwoord op je vraag? Kijk dan hieronder bij de veelgestelde vragen.

Algemeen

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie en wordt vermeld op de productpagina. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Ja, wij leveren ook in België. De levertijd naar België is over het algemeen 5 werkdagen.

Het staat iedereen vrij om een product- of winkelreview te plaatsen. Bestaande klanten ontvangen een uitnodiging om hun ervaring te delen. Hierin wordt geen onderscheid gemaakt tussen tevreden en ontrevreden klanten. Productreviews worden verzameld via Loox, winkelreviews worden verzameld via Trustpilot en worden direct online geplaatst. Positieve en negatieve reviews worden beiden toegelaten. Bij twijfel over de authenticiteit van de review probeert Workliving contact op te nemen met de plaatser. Mocht er een twijfel blijven bestaan of als er sprake is van ongewenst taalgebruik wordt de review verwijderd. Er worden geen betaalde reviews geplaatst.

Lees hier een toelichting van het beleid van Trustpilot en hier het beleid van Loox. 

Bestellen

Allereerst super bedankt voor je bestelling! Je krijgt van ons direct een bevestigingsmail. Zodra jouw bestelling klaar is voor bezorging ontvang je een track & trace van ons. Met deze code kan jij je bestelling volgen en weet je precies wanneer deze geleverd wordt.

Heb je alsnog een vraag? Stel deze dan gerust aan onze serviceafdeling, wij helpen je graag verder.

Dat kan uiteraard gebeuren, geen enkel probleem! Neem even contact op met onze serviceafdeling en wij zorgen ervoor dat jouw gegevens worden aangepast.

Je betaalt geen verzendkosten bij Workliving als je een bestelling boven een bedrag van €30,- hebt geplaatst. 

Is dit niet het geval? Dan betaal je €6,95 aan verzendkosten. 

Om een bestelling te plaatsen voeg je eerst producten toe aan de winkelwagen. Vanuit de winkelwagen vul je je gegevens in en vervolgens kies je de betaalmethode. In de laatste stap kies je "plaats bestelling" en de bestelling is geplaatst.

Betalen

Geen paniek, wij gaan ervoor zorgen dat jouw betaling goed wordt afgerond zodat de producten zo snel mogelijk jouw kant op komen. Neem in dit geval contact op met onze serviceafdeling, zij helpen jou graag.

Ja dat is mogelijk, met Klarna kun je achteraf betalen. Hiermee kun je de betaling afronden nadat je je bestelling hebt ontvangen.

Tijdens het bestellen kies je de betaalmethode. Je kunt kiezen uit:

iDeal: Direct veilig betalen via je eigen bankomgeving.
Creditcard: Visa, Mastercard of AMEX
Klarna: Gespreid betalen. 1/3 deel direct bij bestellen en de 2 overige termijnen na 30 en 60 dagen.
Klarna: Achteraf betalen met een betaaltermijn van 30 dagen.
Bancontact: Vanuit België direct en veilig betalen via je eigen bankomgeving.
SEPA: Handmatig overschrijven vanuit je eigen bankomgeving.
Apple Pay

Er worden geen extra betaalkosten in rekening gebracht.

Levering

Het kan soms gebeuren dat jouw bestelling niet in één keer wordt geleverd. Dit komt omdat sommige producten verschillende levertijden hebben. Hierdoor kan het dus voorkomen dat er meerdere malen een leverancier voor je deur staat.

 

Mocht het voorkomen dat er een product mist die wel geleverd zou moeten zijn, neem dan direct contact op met onze serviceafdeling. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat jouw bestelling alsnog zo snel mogelijk compleet wordt geleverd.

Alles voor thuis

Ja dat kan. Je ontvangt van ons een bevestigingsmail en zodra het product is gescand in het sorteercentrum, kun je via de track & trace code jouw bestelling volgen. 

Kantoormeubilair

Het niet mogelijk om je bestelling via track & trace te volgen, omdat wij het kantoormeubilair graag gemonteerd bij jou thuis of op de zaak leveren. Dit doen we met ons eigen transport om de kwaliteit te garanderen. Zodat jij niks meer hoeft te doen behalve alles in te stellen.  

We geven via de mail aan welke dag wij bij je willen langs komen en op de dag zelf bellen we 30 minuten van tevoren.

Als jouw producten beschadigd zijn is dat nooit fijn en niet onze bedoeling. 

Mocht dit toch het geval zijn, neem dan contact op met onze serviceafdeling. Wij geven je advies en gaan meteen aan de slag om een passende oplossing te vinden.

Zodra je bestelling klaar staat voor verzending sturen we je een verzendbevestiging met de verwachte afleverdag. De dag voor bezorging sturen we je een track & trace code waarmee je de aflevertijd kunt zien. Wanneer we een product in ons eigen magazijn even niet op voorraad hebben, dan wordt je bestelling rechtstreeks vanuit de leverancier naar je verzonden. We informeren je daarover voordat je bestelling verzonden wordt. De bezorger brengt je bestelling tot over de drempel op de begane grond. Wil jij je bestelling naar boven laten brengen, neem dan even contact met ons op. Mocht je bij aflevering toch niet thuis zijn, dan zal onze chauffeur proberen om je bestelling bij de buren te bezorgen. De levertijd verschilt per product en vind je terug op de productpagina. De meeste bestellingen worden door onze eigen chauffeurs bezorgd. 

Retourneren

Is er wat mis of ben je niet tevreden over jouw bestelling? Dan kun je uiteraard jouw producten retour sturen. Laat ons je ordernummer weten via de mail en dan zorgt onze service afdeling ervoor dat jij een retour label ontvangt of we maken een ophaal afspraak.

Zodra wij de bevestiging hebben ontvangen van je retour, zorgen wij ervoor dat jij zo snel mogelijk het bedrag krijgt teruggestort op de rekening waarmee je je bestelling hebt betaald.

Effectuez une recherche